خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

آغاز پرفروغ بانوان دوومیدانی در اینچئون / کسب یک نقره و فینالی شدن ۳ دونده

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۴۴

روز نخست مسابقات دوومیدانی در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی با کسب نخستین مدال تاریخ ایران در بازیهای آسیایی در بخش زنان به پایان رسید.

روز نخست مسابقات دوومیدانی در هفدهمین دوره بازی‌های‌آسیایی اینچئون کره جنوبی با کسب نخستین مدال تاریخ ایران در بازی‌های آسیایی در بخش زنان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، لیلا رجبی ظهر امروز شنبه با پرتابی معادل ۱۷ متر و ۸۰ سانتیمتر موفق شد مدال نقره پرتاب وزنه بازی های آسیایی را به خود اختصاص دهد. صبح امروز نیز ۳ دونده سرعتی کشورمان موفق شدند با ایستادن در جایگاه سوم گروه های خود به مرحله نیمه نهایی ماده ۱۰۰ متر صعود کنند.

در بخش زنان و در ماده ۱۰۰ متر مریم طوسی با ثبت زمان ۱۱ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در دور مقدماتی، در جایگاه سوم ایستاد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در بخش مردان نیز حسن تفتیان با زمان ۱۰ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه و رضا قاسمی با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. کاوه موسوی و رضا مقدم نمایندگان‌کشورمان در ماده پرتاب‌چکش با ثبت ۳ خطا از دور مسابقات حذف شدند.

صبح فردا در دومین روز از رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی، سپیده توکلی در ماده‌هفتگانه، محمد ارزنده در دور مقدماتی ماده‌پرش طول، مریم طوسی در مرحله نیمه‌نهایی ۱۰۰ متر، حسن تفتیان و رضا قاسمی در مرحله نیمه نهایی ۱۰۰ متر با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز