خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

والیبال ایران نخستین گام را مقتدرانه برداشت / فردا مصاف شاگردان کواچ با هند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۵۷

تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار برابر هنگ کنگ با سرویس های قدرتمند و دفاع مقتدرانه حریف نه چندان مطرح خود را مقتدرانه شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست هنگ کنگ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی از شش روز پیش آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان دیدارهای خود را از امروز(پنج شنبه) در دور مقدماتی این رقابت ها آغاز کرد.

ملی پوشان ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف تیم ملی والیبال هنگ کنگ رفتند و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶،۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا در نخستین گام به رغم خستگی مسابقات جهانی مشکلی برای شکست حریف نداشته باشند.

اسلوبودان کواچ در این مسابقه از بازیکنانی به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد که اکثر آنان در مسابقات قهرمانی جهان ذخیره بودند. میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، آرمین تشکری و شهرام محمودی بازیکنان شروع کننده ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار با سرویس های قدرتمند و دفاع مقتدرانه حریف نه چندان مطرح خود را مقتدرانه شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران فردا در دومین مسابقه خود در دور مقدماتی بازی های آسیایی به مصاف هند می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز