خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

تیم شنای ۴ در ۱۰۰ متر ایران نهم شد / کارنامه ضعیف شنای تیمی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۱۱

تیم ایران پس از ژاپن، چین، کره، هنگ کنگ، چین تایپه، ازبکستان، اندونزی، هند در رده نهم قرار گرفت و پس از حضور در فینال بازی های آسیایی دوحه و گوانگژو اینبار از حضور در فینال این ماده ناکام ماند.

تیم شنای ۴ در ۱۰۰ متر مختلط ایران که امیدواری های زیادی به راهیابی این تیم به فینال بازی‌های آسیایی وجود داشت از صعود به مرحله نهایی بازماند و با عنوان نهمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پنجمین روز بازی‌های آسیایی اینچئون و در رقابت‌های شنای این بازی‌ها، صبح امروز تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی کشورمان با ترکیب جمال چاووشی‌فر، احمد رضا جلالی، مهدی انصاری و میرزایی به مصاف حریفان آسیایی خود رفت و در پایان با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه در بین دوازده تیم این ماده در جایگاه نهم قرار گرفت.

تیم ایران پس از تیم‌های ژاپن، چین، کره، هنگ‌کنگ، چین‌تایپه، ازبکستان، اندونزی، هند در رده نهم قرار گرفت و پس از حضور در فینال بازی‌های آسیایی دوحه ۲۰۰۶ و گوانگژو ۲۰۱۰ این‌بار از حضور در فینال این ماده ناکام ماند. امروز مهدی انصاری نیز در ماده ۱۰۰ متر پروانه زمان ۵۷ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه را ثبت کرد. او در مجموع در رده ۱۹ قرار گرفت.

انصاری نتوانست رکورد خودش را در این مسابقات بزند و از راهیابی به فینال بازماندند. در جریان این مسابقه عینک شنای او باز شد و همین موضوع موجب ایجاد خلل در کارش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز