خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خواستار شد:

مشارکت وزارت آموزش و پرورش در اجرا پروژه‌های آموز شی استان ایلام

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار مشارکت آن وزارتخانه در اجرا وتکمیل پروژه‌های آموز شی و پرورشی استان ایلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با مهرزاد حمیدی- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش- که در محل دفتر استاندار انجام گرفت، اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی و عدم امکان اجرا و تکمیل همه پروژه‌های تعریف شده، بایستی اولویت‌بندی پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: کار در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بلندمدت است که در آینده نتیجه آن مشخص می‌شود.

استاندار ایلام در این دیدار، خواستار مشارکت وزارت آموزش و پرورش در احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورشی استان شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار با استقبال از مشارکت وزارتخانه در احداث پروژه‌های ورزشی ویژه مدارس، خواستار تعریف چندین پروژه مشارکتی در زمینه تأمین فضای ورزشی مدارس در استان شد که در این پروژه‌های مشارکتی، وزارتخانه دو سوم و استان یک سوم اعتبار مورد نیاز آنها را تأمین کنند.

وی در این دیدار اظهار داشت: وضعیت فضاهای آموزشی در کشور مطلوب نیست، اما نسبت به گذشته بهتر شده است. در حالی که به نسبت توسعه فضاهای آموزشی، به توسعه فضاهای پرورشی پرداخته نشده است.

حمیدی در این دیدار اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، ساخت فضاهای ورزشی در قالب چمن مصنوعی کوچک مقیاس در کنار مدارس، بهتر از نمونه‌های دیگر است که بایستی این رویه را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر : ۴۰۰۴۸۳