خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی ایلام در بازرسی تخصصی مقام نخست کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۴۸

نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲ مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد.

استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲ مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد.

محمدرضا مروارید اظهار کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲، مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد و در عین حال در سال ۹۳ نیز موفقیت‌ها و رشد بسیار خوبی داشته است و امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: در هفته نیروی انتظامی، باید تلاش‌های شبانه روزی و اقتدار نیروهای پلیس برای جامعه تبیین شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در میان مردم با اقتدار کامل نظم و امنیت را در کشور برقرار کند و در عین حال در کنار مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط با مردم و استفاده از مشارکت و همکاری مردم در ایجاد نظم و امنیت کار پیچیده و سختی است که نیازمند برنامه ریزی‌های تخصصی و فعالیت‌ها و عملیات ویژه‌ای است که خوشبختانه نیروی انتظامی ما در این زمینه موفق عمل کرده است.

مروارید عنوان کرد: من با صراحت اعلام می‌کنم که از عملکرد نیروی انتظامی استان ایلام کاملا رضایت دارم.

وی افزود: استان ایلام، ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که مرزبانی با اقتدار از مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند به رشد خود ادامه دهد باید از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده کند.

وی افزود: پلیس برای رسیدن به اهداف خود می‌تواند از برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی برای مردم استفاده کند و در این راه از ظرفیت دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما و آموزش و پرورش و نهادهایی که در بخش آموزش فعال هستند می‌توان بهترین بهره را برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز