خبرگزاری کار ایران

ساخت برنامه تلویزیونی شوک با موضوع تخریب منابع طبیعی در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۱۳

تلویزیون می‌تواند با اطلاع رسانی درباره وضعیت منابع طبیعی و پوشش جنگلی، و اهمیت نقش مردم در حفاظت و صیانت از این نعمت خدادادی نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

تلویزیون می‌تواند با اطلاع رسانی درباره وضعیت منابع طبیعی و پوشش جنگلی، علل و عوامل تخریب و آسیب‌های وارده و اهمیت نقش مردم در حفاظت و صیانت از این نعمت خدادادی نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

به گزارش ایلنا، به علت حساسیت و اهمیت موضوع خشکیدگی درختان بلوط زاگرس و اطلاع رسانی در سطح ملی، عوامل و دست اندرکاران برنامه تلویزیونی شوک برای پرداختن به این موضوع به استان ایلام سفر کردند.

برنامه تلویزیونی شوک از شبکه ۳ سیما که معمولا جوانان را مخاطب قرار می‌دهد یک مستند اجتماعی و با رویکرد پیشگیرانه است که یکی از مستندهای متفاوت تلویزیونی با ریتم تند، پرهیز از گزافه گویی و مواجهه بسیار نزدیک با موضوعات است و قصد دارد با نگاهی تازه به موضوعات خاص اجتماعی بپردازد.

تخریب منابع طبیعی یکی از موضوعاتی است که برنامه تلویزیونی شوک به آن پرداخته و با توجه به اینکه جنگل‌های استان ایلام در بین ۷ استان حوزهٔ زاگرس بیشترین آسیب را داشته، این استان را به عنوان استان هدف برای ساخت این مستند انتخاب کردند که همه گیر کردن اهمیت موضوع خشکیدگی درختان بلوط و تخریب منابع طبیعی و مقابله با آن در ابعاد ملی از سیاست‌ها و اهداف کلی این برنامه است.

برنامه تلویزیونی شوک یکی از پربیننده‌ترین و تأثیرگذار‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز