خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ایوان:

نماسازی شبستان بقعه حاج حاضر(ع) با پیشرفت خوبی در حال اجراست

کد خبر : ۱۸۰۱۰۳

کار نماسازی شبستان بقعه حاج حاضر(ع) با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اقدام است.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ایوان، گفت: کار نماسازی شبستان بقعه حاج حاضر(ع) با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا از ایلام؛ مهدی صادقی گفت: نماسازی شبستان این بقعه متبرکه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در دست اقدام بوده که تاکنون ۲۴۰ میلیون ریال از محل نذورات بقعه هزینه شده است.

وی، تصریح کرد: ۱۰ درصد باقیمانده از این طرح شامل کاشی کاری سنتی و آیینه کاری داخل گنبد این بقعه متبرکه بوده که در صورت تامین اعتبار، کارهای عمرانی آن به صورت صددرصد تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی، بیان کرد: ساخت سرویس های بهداشتی، نماکاری بیرون و محوطه سازی از جمله اولویت های بقعه بوده که نذورات و کمک های مردمی جوابگوی اجرای این طرح های عمرانی نمی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ایوان، خاطرنشان کرد: برای توسعه و عمران بقاع متبرکه و امام زادگان که در جهت رونق گردشگری مذهبی و تقویت بنیه اقتصادی استان موثر هستند، نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان هستیم.

گفتنی است، بقعه حاج حاضر(ع) در روستای حاج حاضر از توابع دهستان کلان زرنه شهرستان ایوان و در فاصله ۸ کیلومتری شهر ایوان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز