خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۹۰ کانون فرهنگی و هنری ایلام در حوزه بانوان

کد خبر : ۱۶۱۷۱۰

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از فعالیت ۹۰ کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف این استان در حوزه خواهران خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از فعالیت ۹۰ کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف این استان در حوزه خواهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی چراغی‌پور، در دیدار جمعی از بانوان عضو کانون‌ها با امام جمعه ایلام، گفت: در حال حاضر ۲۴۳ کانون فرهنگی و هنری در استان ایلام فعالیت دارند.

وی، با بیان اینکه کانون‌های ویژه بانوان فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه خواهران انجام می‌دهند، افزود: بیشتر فعالیت این کانون‌های در زمینه توسعه و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، کتابخوانی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری ویژه بانوان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: کانون تخصصی حجاب و عفاف نیز با حضور خواهران فعالی در این حوزه در مسجد امام خمینی(ره) شهر ایلام فعال شده که امورات ویژه حجاب و عفاف، کتاب و کتابخوانی و آموزش‌های سبک زندگی و و مهارت‌های زندگی را انجام می‌دهد.

چراغی‌پور، گفت: ایجاد مرکز تخصصی پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات فکری در حوزه علمیه خواهران، راه اندازی و تاسیس بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی دینی و مذهبی در حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهر ایلام از دیگر فعالیت‌های این دبیرخانه در حوزه خواهران است.

وی، یاد آور شد: اجرای طرح اوقات فراغت به عنوان آسمانی‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ایجاد ۱۸ مرکز شکوفه‌های بهشت ویژه نونهالان و کودکان دختر و در مناطق شهری و روستایی، ایجاد مراکز مشاوره حوزه‌های علمیه خواهران و اختصاص تجهیزات مراکز مشاوره و اعزام خواهران به اردوهای مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های ویژه زنان و بانوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز