خبرگزاری کار ایران

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام:

تحقق اقتدار پلیس در سایه منزلت و تعالی رفتار

کد خبر : ۱۴۸۹۸۷

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام: رفتار اسلامی توأم با اقتدار ماموران در لباس مقدس نیروی انتظامی اعتماد مردم را به پلیس افزایش می‌دهد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام گفت: رفتاراسلامی توأم با اقتدار ماموران در لباس مقدس نیروی انتظامی اعتماد مردم را به پلیس افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه منزلت و تعالی رفتار تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا سرهنگ «فردین پیری» در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی شهرستان با بیان اینکه اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار تحقق می‌یابد، افزود: به طور قطع ویقین توقع مردم از پلیس رفتار پسندیده ومطابق با فرامین دین مبین اسلام است و رفتار توام با ادب تاثیر به سزایی در جلب اعتماد عمومی ومسئولان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط لازمه کار یک پلیس می‌باشد تا بتواند به جامعه نظم وانتظام ببخشد، افزود: پلیس باید در مقابله با ناهنجاری‌ها با اقتدار برخورد کند و در برابر مردم رفتارهای پسندیده و توام با رافت اسلامی داشته باشد چرا که رفتار ماموران اعتماد مردم وهمچنین مشارکت آن‌ها را به پلیس افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه منزلت تعالی رفتار تحقق پیدا می‌کند.

در ادامه ایشان ارتقاء منزلت ومشارکت اجتماعی شهروندان را در سایه خدمت به خلق و غلبه برهوای نفس دانست و خاطرنشان کرد: غلبه برهوای نفس وتزکیه آن باعثکسب عزت وآبرو شده و کسب عزت وافتخار نیز از توفیقات الهی است.

در پایان به تعدادی از کارکنان بدلیل ارتقاء منزلت اجتماعی سازمان وتوفیقات حاصله جوایز ولوح سپاس اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز