خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام:

برگزاری اولین جلسه ستاد ده فجر دانشگاهیان استان ایلام به میزبانی واحد ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۲

رسانه ها پتانسیل بسیار خوبی برای انعکاس رویدادهای دهه فجر هستند.

اولین جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه مبارک فجر استان در دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام با حضور رئیس واعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش ایلنا این جلسه که با تلاوت روح بخش قرآن کریم در سالن جلسات برگزار شد در ابتدا حجت الاسلام همتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی استان ایلام با اشاره به خطبه ۲۰۱ نهج البلاغه گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در کل جهان بود وامروزه هر اتفاقی در سراسر دنیا رخ می دهد از مشارکت وهمراهی جمهوری اسلامی ایران استقبال می کند.

وی گفت: دهه فجر یادآور وحدت و همدلی ملت وفادار ایران در جهت به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام همتی در ادامه افزود: امروز بزرگترین جایگاه مذهبی در دنیا تشیع است که یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام همتی تصریح کرد: تشریح مبانی و تدوین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به دانشجویان بسیار حائز اهمیت است و در حالی که دشمن درصدد تخریب فعالیت دانشگاه ها و فاصله انداختن بین آنان و حاکمیت است باید با برگزاری برنامه های مناسب از این رویکرد جلوگیری کرد.

در ادامه شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام ضمن خیرمقدم به اعضای کمیته دانشجویی استان گفت: اهمیت ایام الله دهه فجر برکسی پوشیده نیست ووظیفه تمام ملت ایران است که در پاسداشت این ایام فرخنده کوشا باشند.

عباسی اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکرد دولت در سیاست های خارجی کشور که با صلاحدید رهبر معظم انقلاب صورت گرفته، باید برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال با حساسیت و دقت نظر بیشتری اجرا شوند.

رئیس واحدایلام با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب گفت در آستانه ۳۵ سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پیشرفت وعدالت در سایه حماسه سیاسی واقتصادی اصلی ترین محور برنامه های مدیران جهت رفع مشکلات مردم باشد.

این مقام مسئول درادامه تصریح کرد: در طول این چند سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به مردم ارائه داده است وبهترین فرصت برای بیان این خدمات ودستاوردها دهه مبارک فجراست.

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی امروز در اکثر بخش ها شاهد دستاوردهای عظیم برای کشور بوده و هر روز که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد شاهد پیشرفت های مختلف در عرصه فنآوری های نوین، انرژی صلح آمیز هسته ای، نانو و در اکثر زمینه های علمی در جهت نیل به خودکفایی هستیم و همه به برکت انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

رئیس واحدایلام تصریح کرد: رسانه ها پتانسیل بسیار خوبی برای انعکاس رویدادهای دهه فجر هستند و می توانند با پخش موسیقی های آن زمان شور ونشاط ایجادکنند.

عباسی در ادامه گفت: این واحد دانشگاهی همواره با تمام توان در خدمت ستاد دهه فجر استان جهت برگزاری برنامه های دهه فجر می باشد.

در ادامه حجت الاسلام نوری رئیس ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " از سوی مقام معظم رهبری، با الهام گرفتن از این شعار، شعار دهه فجر امسال " پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نوری افزود: با توجه به اینکه امسال برای دومین سال متوالی دانشگاه آزاداسلامی ایلام متولی کمیته دانشجویی می باشد یقینا انتظار ما از کمیته دانشجویی بسیار زیاد است ودر این زمینه باید با استفاده از اساتید مجرب وبرگزاری نشست های تخصصی زمینه حضور فعال دانشجویان را دراین ایام فراهم نمایند.

وی گفت: کمیته دانشجویی دارای ظرفیت های بسیار خوب فکری، فرهنگی وعلمی است که می توان از این ظرفیت ها در راستای اجرای برنامه های مختلف و متنوع در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بهره مند شد.

رئیس ستاددهه فجراستان ایلام تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل بین دانشگاههای استان با محوریت دانشگاه آزاداسلامی امسال بتوانیم برنامه های متنوع و وزینی را در خور شان انقلاب اسلامی ایران برگزار کنیم.

در پایان فرید دوستی دبیرکمیته دانشجویی استان گفت: طی گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی ایران، دانشگاه ها و جامعه دانشجویی کشور به دستاوردهای بسیاری دست یافته اند که در سایه این انقلاب بوده و باید به درستی این دستاوردها تبیین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز