خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

رسانه با نهادینه کردن وقف نقش مهمی در حماسه اقتصادی ایفا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۱

به خاطر اطلاع رسانی مطلوب رسانه ها در خصوص اهمیت وقف، مردم در مسیر دانایی قرار گرفته اند.

ایلنا: معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: رسانه ها با نهادینه کردن سنت حسنه وقف می توانند نقشی اساسی در خلق حماسه اقتصادی ایفا کنند.

به گزارش ایلنا " حسین کلانتری " در همایش " وقف و رسانه " در استان اظهار کرد: به برکت حضور اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در جامعه همه مردم در مسیر دانایی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در وقف فرد با خدا معامله می‌کند و نباید ارزان فروشی کند، افزود: سنت حسنه وقف در حیات جامعه اسلامی بسیار با اهمیت است و علاوه بر این نقش این سنت در حماسه اقتصادی قابل انکار نیست.

" کلانتری " ادامه داد: کسانی که اموال یا وقت خود را وقف می‌کنند از برکات آن تا قیامت بهره می‌برند و جایگاه رسانه در وقف و نهادینه کردن همه ارزش‌های اجتماعی اسلامی نقشی ستودنی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رسانه در حاکم کردن ارزش‌ها، توانمندی‌ها و ارتقاء سطح زندگی جامعه نقش بی‌بدیلی دارد تصریح کرد: موفقیت یک موضوع نیاز به حاکم کردن فرهنگ آن دارد و رسانه هم مهمترین متولی فرهنگ‌سازی در کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: فرهنگ‌سازی یکی از کارکرد‌های بزرگ رسانه‌ها بوده که در حوزه وقف نیز نتایج خوبی در استان ایلام حاصل شده است.

وی با بیان اینکه رسانه بار سنگینی در جامعه امروزی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: در کار رسانه همه ابعاد مختلف جامعه تحت تاثیر قرار می‌گیرند؛ این مهم رسالت جامعه رسانه را با اهمیت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز