خبرگزاری کار ایران

دفاع از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه دانشجویان و پیشتازان عرصه علمی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۲

دفاع از دستاوردهای کم نظیر دانشگاه آزاداسلامی وظیفه ای خطیر است که باید اساتید، دانشجویان به پیشتازان عرصه علمی کشور و فرماندهان عرصه جنگ نرم از آن دفاع کنند.

عباس ملکی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دفاع از دستاوردهای کم نظیر دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه‌ای خطیر است که باید اساتید، کارکنان و به خصوص دانشجویان به پیشتازان عرصه علمی کشور و فرماندهان عرصه جنگ نرم از آن دفاع کنند.

به گزارش ایلنا، معاون آموزشی واحد ایلام گفت: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید برنامه‌ها و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو محور باشد.

عباس ملکی در ادامه افزود: دستاورد‌ها و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور بی‌نظیر است و الحمدالله دانشگاه آزاداسلامی در بحثخدمت رسانی و خدمتگزاری به دانشجویان که آینده سازان ایران اسلامی هستند بسیار موفق بوده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه پیش قدم بوده است به‌طوری که در بحثجنبش نرم افزاری و تولید علم با تولید هزاران مقاله علمی پژوهشی و صد‌ها سمینار، همایش و… جزء دستگاه‌های پیشتاز در کشور بوده است.

معاون آموزشی واحد ایلام در پایان گفت: پیشرفت‌های کمی و کیفی دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام مدیون تلاش و کوشش اساتید و اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان فرهیخته و همراهی و تعامل بسیار خوب ادارات و ارگان‌های استان ایلام با این مرکز علمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز