خبرگزاری کار ایران

دیدار مرزنشینان ایلامی با مسئولانی استانی در هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۴

فرمانده مرزبانی استان ایلام: مرزهای کشور ما شاهد شهادت افراد زیادی بوده اند و امروزه نیز شاهد جانبازی و جان فشانی بسیاری از نیروها در مرزهای کشور هستیم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام لطف‌علی پاک‌ باز اظهار کرد: مرزهای کشور ما شاهد شهادت افراد زیادی بوده اند و امروزه نیز شاهد جانبازی و جان فشانی بسیاری از نیروها در مرزهای کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: چهار سال از مستقل شدن ستاد مرزبانی می گذرد ولی در هفته ناجا به تبعیت از نیروی جمهوری اسلامی ایران ما نیز به تشریح برنامه های خود در قالب های مختلف می پردازیم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام تصریح کرد: در این مدت مرزبانی به لطف خداوند توانسته است که در راه تقویت و حفظ مرزها موفق باشد و خدماتی مانند انسداد راه ها و کارهای عمرانی را انجام دهد. وی گفت: ما با همکاری سایر نیروهای جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی در راستای حفظ کشور و امنیت مرزهای کشور عزیزمان دریغ نکرده ایم.

پاک باز اظهار کرد: استفاده از سیستم های الکترونیکی از بحثهای مهمی است که نیروهای مسلح از آن استفاده می کند که این امر در راستای پایش و رصد دقیق تر مرزها است.

وی افزود: مرز نشینان ما کمک های زیادی را به ما در امر حفظ و حراست از مرزها داشته اند و به منظور تقدیر از زحمات مرزنشینان ایلامی در هفته ناجا نشستی با مسئولان استانی و مرزنشینان برگزار می شود.

فرمانده مرزبانی استان ایلام تصریح کرد: نظارت نیروهای مرزبانی بر ورود و خروج کالا ها باعثمی شود که امنیت ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه ترانزیتی و یک میلیون نفر از اتباع عراقی حفظ و تضمین شود.

وی به برخی از فعالیت ها و برنامه های مرزبانی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه تخصصی در مرز مهران با هدف آشنایی مرزنشینان با عملکرد مرزبانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از خانواده‌های بازنشسته مرزبانی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و حضور کارشناسان مرزبانی در مدارس و مراکز علمی از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز