خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شرکت پتروپارس

شرکت پتروپارس با اعتقاد راسخ به مبارزه با هرگونه فساد و انحراف، در کنار قوه قضاییه بوده و تمام اسناد و مدارک لازم را در اختیارآن قوه و نهادهای مرتبط قرار داده است تا با دقت به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا در خصوص انتشار خبر «بازداشت یکی ازمدیران شرکت پتروپارس» در برخی سایتهای خبری، شرکت پتروپارس اطلاعیه ای صادر کرد. 

متن اطلاعیه به شرح زیر است؛

به اطلاع عموم می‌رساند، موضوع بازداشت یکی از سرپرستان پروژه های فرعی فاز 12 در دست بررسی و تحقیقات قضایی قرار دارد، لذا هرگونه اظهار نظر در این خصوص منوط به صدور حکم قطعی دادگاه صالحه است.

شرکت پتروپارس با اعتقاد راسخ به مبارزه با هرگونه فساد و انحراف، در کنار قوه قضاییه بوده و تمام اسناد و مدارک لازم را در اختیارآن قوه و نهادهای مرتبط قرار داده است تا با دقت به این موضوع رسیدگی شود. این شرکت با اطمینان کامل به عدالت ودقت نظر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهد نمود.

پتروپارس به عنوان سرمایه ای ملی و کارکنان و مدیران آن به عنوان جهادگران و سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، در سال های اخیر با پرهیز از ورود به حواشی، تمام عزم و اراده خود را معطوف به توسعه میادین مشترک و حفظ و تقویت منافع ملی کرده اند. فاز 12 پارس جنوبی که مورد توجه و تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت، اثبات روشنی بر این ادعاست. لذا با عنایت به اینکه شرکت پتروپارس هم اکنون در مراحل انتهایی طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی قرار دارد و تمام توان این شرکت برای راه اندازی و افتتاح این پروژه ملی بسیج شده است، انتظار می رود رسانه های گروهی تا پایان مراحل قانونی سعه صدر داشته باشند و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، اخبار را تنها به نقل از مراجع رسمی منتشر نمایند.

 

کد خبر : ۳۵۰۱۴۳