خبرگزاری کار ایران

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اجرایی کرد؛

افزایش روزانه بیش از هشت میلیون متر مکعب گاز در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۷۳

با اضافه شدن تعداد ۱۱ حلقه چاه، روزانه حدود هشت میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز به تولید این شرکت افزوده شد و تعهدات تکلیفی نیز تحقق یافت.

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در سال جاری توانست با تولید روزانه ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز ضمن تولید تکلیفی، حدود دو درصد مازاد تعهداه تکلیفی خود تولید داشته باشد.

به گزارش ایلنا، زریر گودرزی مدیر برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد: در شش ماهه اول سال ۹۴ نیز بتوانیم به تولید تکلیفی خود عمل نماییم.

احمد سراجی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه با اشاره به در مدار تولید قرار گرفتن تعداد ۱۱ حلقه چاه توسط شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در میدانهای گازی تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار داشت: با اضافه شدن تعداد ۱۱ حلقه چاه، روزانه حدود هشت میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز به تولید این شرکت افزوده شد و تعهدات تکلیفی نیز تحقق یافت و امیدواریم سال آینده نیز با رفع موانع موجود به تولید تکلیفی که بر عهده شرکت گذاشته شده نیز فائق آییم.

این گزارش می افزاید: شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تولید حدود ۴۰% گاز نقش مهمی در تولید گاز در کشور را دارا می باشد. مسئولیت این شرکت از نظر جغرافیایی در محدوده استانهای فارس, هرمزگان, بوشهر, کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با مرکزیت ستاد در شهر شیراز می باشد. حوزه فعالیت این شرکت, تولید از میادین مستقل گازی در چهار منطقه عملیاتی نار و کنگان, آغار و دالان, سرخون و پارسیان و تولید نفت از میادین جدید سروستان, سعادت آباد و انتقال به پالایشگاه شیراز می باشد. در سال ۹۲ حدود ۷۳ میلیارد متر مکعب گاز توسط این شرکت تولید شده که بخشی از آن جهت تزریق در میادین به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و بخش عمده آن به پالایشگاه شرکت ملی گاز ایران و مایعات گازی استحصال شده نیز به پالایشگاه های شیراز, بندرعباس, پارسیان, فجر جم و بندرطاهری ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز