خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) تاکید کرد:

ضرورت تعریف قوانین جدید و اصلاح برخی قوانین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۰۶

فاطمه عزیز‌خانی، دکترای اقتصاد و استاد دانشگاه با کد انتخاباتی 6138 از لیست جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات.

به گزارش ایلنا، فاطمه عزیز خانی گفت: شرایط و تورم حاکم بر کشور متاسفانه مشکلات معیشتی متعددی برای جامعه ایجاد کرده و سیاست‌های حمایتی که توسط دولت اتخاذ می‌شود، معمولا سیاست‌های غیرهدفمندی هستند که بخشی از آن به دلیل عدم شناسایی دقیق گروه هدف و برخی سیاست‌های عوام‌فریبانه‌ می‌باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، ما با چالش‌های متعددی در بازار کار اعم از: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و همین‌طور مشکلاتی در نظام تامین مالی مواجه هستیم. البته حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، بخش‌های تولیدی و عدم تبادل منطقه‌ای هم از چالش‌های بسیار جدی است.

متاسفانه نبود جدیت در حوزه‌ی اقتصادی و بازار کار باعث افزایش نرخ بیکاری جوانان تحصیل کرده مخصوصا در مناطق مرزی و محروم کشور شده است ولی با این وجود باز هم شاهد عدم تطابق ساختار بازار کار، ساختار صنعت و تقاضای بازار با یکدیگر هستیم.

ما شاهد پایین بودن مشارکت زنان در بازار کار هستیم که تمام این‌ها قابل بحث و بررسی است.

از جمله اهداف مهمی که در صدد اجرایی کردن آن هستم، اصلاح و تعریف قوانین جدید و سیاست‌گذاری‌های نوین که مربوط به حوزه‌ی اختیارات قوه‌ی مقننه می‌باشند و در صورت توفیق به خدمت‌رسانی، در حد توان اقدام به رفع مشکلات خواهم کرد.

 

حجم ویدیو: ۵.۷۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز