خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

جایگاه شورای شهر باید مشخص و تثبیت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۴۲

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در خصوص اهداف خود برای ورود به شورای ششم گفت: اگر به شورا راه یابم، در ابتدا به تثبیت جایگاه شورای شهر خواهم پرداخت.

«مهدی جهان‌بین» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در شورای شهر گفت: هر کسی نواقصی را در کارهای مدیریتی می‌بیند و ترجیح می‌دهد که خودش کار کند.یک سری دوستان در این شورا هستند، ولی هیچ کاری نمی‌کنند و بعد می‌گویند که نگذاشتند ما کاری کنیم. من سعی کردم در این مدت یک دوره مدیریت شهری هم بگذرانم. اگر من به شورا راه یابم، در ابتدا به تثبیت جایگاه شورا خواهم پرداخت.

جهان‌بین گفت: تا زمانی که جایگاه شورا‌ها مشخص نباشد، هرچه قبل از آن بگوییم، فایده‌ای ندارد. همچنین باید با دولت به توافق برسیم تا جایگاه شورا مشخص شود.

وی اضافه کرد: نکته بعدی این است که ما اصلا شهرمان را به صورت موجود زنده نمی‌بینیم و تصمیمی هم برای آن نداریم. شهر باید ساماندهی شود و با این ساماندهی به فرهنگ مردم نیز ورود کرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیان کرد: موضوع دیگری که از جمله اهداف من است بحث کار کردن روی فرهنگ است. البته ما باید فعلا به صورت کلان و راهبردی شرایط را ببینیم و زمانی که ورود کردیم می‌توانیم برنامه‌ها را به سطح جامعه بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز