خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

شورای شهر را باید از مسائل سیاسی دور کنیم/ لزوم تعیین ساز و کار مشخص برای انتخاب شهردار توسط مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۳۵

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: هدف ما این است که در مرحله اول شورای شهر را از مسائل سیاسی دور کنیم و بتوانیم شهری برای زیستن داشته باشیم.

«عادل بابایی» وکیل دادگستری و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در شورای شهر بیان کرد: اگر امروز از آحاد مردم بپرسید که بزرگترین مشکل و مانع چیست قطعا بزرگترین مشکل و مانع را پیشرفت فساد می‌دانند.

وی اضافه کرد: فساد دو عامل دارم؛ عامل اول عدم نظارت و دومین عامل عدم آگاهی از قانون است. ما به کسانی نیاز داریم که علاوه بر اینکه توانایی ناظر بودن دارند از قانون هم آگاهی داشته باشند. اگر شخص مسئول از قانون اطلاعی نداشته باشد نمی‌تواند نظارت کند.

بابایی بیان کرد: اگر به اتفاقات اخیر نگاه کنید،‌ متوجه می‌شوید یکی از دلایلی که در  برخی از شوراهای شهر، اعضای شورا دستگیر شدند؛ طبق آنچه که اعلام شده، این دستگیری‌ها به دلیل عدم آگاهی از قانون بوده است.  یعنی کسانی که به شورای شهر می‌آیند خودشان اطلاعی از قانون ندارند.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: ما حقوق دانان و کارشناسان رسمی دادگستری ائتلافی را تشکیل داده‌ایم، یعنی اعضای این ائتلاف علاوه بر اینکه مهندس هستند از قوانین شهری نیز اطلاع کامل دارند. ما در قالب این ائتلاف تصمیم گرفتیم که وارد انتخابات شویم.

بابایی بیان کرد: هدف ما این است که در مرحله اول شورای شهر را از مسائل سیاسی دور کنیم و بتوانیم شهری برای زیستن داشته باشیم. همچنین بنا داریم که ساز و کاری را پیش‌بینی کنیم که انتخاب شهردار توسط خود مردم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز