خبرگزاری کار ایران

502 نفر داوطلب نامزدی در شوراهای شهر و روستای قزوین شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۸۱

بر اساس آخرین اخبار از فرمانداری قزوین 502 نفر برای شرکت در انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر و روستا در این استان ثبت‌نام کردند که در این میان 150 نفر برای شوراهای شهر و 352 نفر برای شوراهای روستا داوطلب شده‌اند.

به گزارش ایلنا،علیرضا رحمانی مدیر روابط عمومی فرمانداری قزوین با اعلام این خبر افزود: از این تعداد 49 نفر مربوط به شهرستان‌های قزوین  هستند که  33 نفر آن برای انتخاب در حوزه انتخابیه  شهر قزوین(مرکز استان)‌3 نفر در شهر اقبالیه و 2 نفر در شهر محمود آباد  در فرمانداری حاضر شده و ثبت نام کردند. 10نفر از ثبت نام کنند‌گان نیز زن هستند.

برپایه منابع آگاه از چهرهای سرشناس این استان نیز که برای کاندیداتوری شورای شهر قروین به فرمانداری مراجعه کرده‌اند می‌توان به  افراد زیر اشاره کرد:

احمد چگینی، عضو شورای شهر قزوین و نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها

آتوسا بیات، نماینده دوره دوم شورای شهر

حسین غیاثوند، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین

مهدیه قافله باشی، فعال اجتماعی

مریم حق دوست ،حدیث حیدری ، مجتبی جلیلوند ، فریبا هاشمی

 همچنین محمد علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس هفتم  نیز  با حضور در فرمانداری تهران داوطلب انتخابات  در شورای شهر تهران شد .محمد علیخانی عضو شورای اصلاح طلبان قزوین، فرزند شیخ قدرت علیخانی است.

پیش از این گفته می‌شد اصولگرایان قزوین، فصیحی رامندی را در لیست اصلی کاندیداهای خود قرار نداده‌اند،‌اما بر اساس شنیده‌ها در قزوین این عضو دوره چهارم شورای شهر امروز -سه شنبه اول فروردین ماه 96- برای ثبت نام به فرمانداری قزوین مراجعه کرده است.  همچنین ۷۰ اصولگرا در شهر قزوین خواستار ثبت نام در انتخابات شورای شهر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز