خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان خبر داد:

آشتی دوباره ۳۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل با مدرسه

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۹۶

شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان موفق شده است رتبه بر‌تر شوراهای آموزش و پرورش کشور را کسب کند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همایش شورای آموزش و پرورش استان گفت: هم‌اکنون ۳۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل کلاس درس حضور دارند و این، نتیجه تلاش شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان است.

به گزارش ایلنا، علیرضا نخعی در همایش شورای آموزش و پرورش استان و تجلیل از شوراهای فعال آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان که در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ۳۱ شورای آموزش و پرورش فعال وجود دارد که نقش به سزایی در برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها در بخش آموزش و سوادآموزی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این شورا‌ها در حدود ۳۵ شاخص آموزش و پرورش استان را در زمینه وضع موجود و برنامه‌های آینده مورد ارزیابی و بررسی قرار داده‌اند و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در چهار سال آینده بی‌سوادی را در این استان ریشه‌کن کنیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۵ هزار کودک بازمانده از تحصیل کلاس درس حضور دارند، گفت: این نتیجه تلاش شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان است.

نخعی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان موفق شده است بر اساس شاخص‌های وزارت آموزش و پرورش، رتبه بر‌تر شوراهای آموزش و پرورش کشور را کسب کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سه شورای بر‌تر سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز