خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش «جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۳۵

این همایش حول محور تفکر و آثار «تقی آزاد ارمکی» جامعه‌شناس معاصر برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش «جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» از برگزاری این همایش با محوریت بررسی آثار و اندیشه تقی آزادارمکی در دهم ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم محمدی در نشست خبری همایش «جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» گفت: این همایش روز دوشنبه ۱۰ آذر در سالن ابن خلدون دانشگاه علوم اجتماعی تهران برگزار خواهد شد و چند تن از جامعه‌شناسان بر‌تر کشور از جمله آقایان محمد باقر ساروخانی، ابراهیم توفیق، مقصود فراست‌خواه، محمد امین قانعی‌راد و اباذری نیز در این همایش به سخنرانی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در افتتاحیه این همایش صالحی امیری، رئیس کتابخانه ملی نیز حضور دارد اظهار کرد: این همایش حول محور تفکر و آثار «تقی آزاد ارمکی» جامعه‌شناس معاصر برگزار می‌شود.

محمدی توضیح داد: پیش از این ۱۸ پنل در استان مازندران و تهران با حضور اساتید مختلف در مورد اندیشه‌های آزادارمکی تشکیل شده بود که در این همایش چکیده این پنل‌ها ارائه می‌شود.

این استاد دانشگاه افزود: در نظر داریم که پس از برگزاری اولین همایش در صورت تداوم، اندیشه‌ها و آثار ۱۰ الی ۱۲ نفر از دیگر جامعه‌شناسان ایرانی را نیز بررسی کنیم که از جمله آن‌ها می‌توانم به دکتر رفیع‌پور اشاره کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز