خبرگزاری کار ایران

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خبر داد:

تمدید مهلت انتخاب محل‌های جدید مقطع دکتری تخصصی تا فردا

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۱۲

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در صورتی‌که در مرحله انتخاب رشته‌های مجدد ثبت‌نام کنند، قبولی آنها در مرحله اول حفظ خواهد شد.

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری تا فردا(دوشنبه) تمدید شد.

به گزارش ایلنا؛ علوی فاضل با تاکید بر اینکه داوطلبان در فرصت به دست آمده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، افزود: دراین مرحله داوطلبان می توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.

علوی فاضل درخصوص اینکه چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل های جدید هستند، گفت: تمامی داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند، همچنین داوطلبان باید درنظر داشته باشند که در رشته‌های همنام با رشته امتحانی خود می توانند ثبت نام کنند.

وی در مورد شرایط شرکت داوطلبان بدون آزمون گفت: برای کلیه داوطلبان بدون آزمون که در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند و حائز شرایط این دوره هستند، امکان انتخاب رشته در این مرحله وجود دارد. لازم به ذکر است که نحوه ارزشیابی کلیه داوطلبان با آزمون براساس نمره کل بعد از مصاحبه و برای داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتیازات حاصل از معدل، پایان نامه و مصاحبه علمی درنظر گرفته می‌شود.

علوی فاضل در مورد اعضای هیئت علمی گفت: کلیه اعضای هیئت علمی ای که حائز شرایط هستند و در دور دوم کارنامه آنها در سیستم وجود دارد، می توانند در این مرحله شرکت کنند.

علوی فاضل در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتایج در روز چهارشنبه(۲۶ شهریورماه) اعلام خواهد شد.

انتخاب مجدد در مقطع کارشناسی ارشد باعثحذف قبولی در مرحله اول نمی‌شود

همچنین علوی فاضل گفت: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در صورتی‌که در مرحله انتخاب رشته‌های مجدد ثبت‌نام کنند، قبولی آنها در مرحله اول حفظ خواهد شد.

وی در ادامه گفت: افرادی که در مرحله انتخاب مجدد پذیرفته شوند، می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم یکی را انتخاب کرده و در زمان اعلام شده به واحد مورد نظر مراجعه کنند، لذا پذیرفته شدگان می توانند پس از اعلام نتایج انتخاب مجدد برای ثبت نام به واحد محل پذیرش اولیه و یا واحد جدید مراجعه کنند.

علوی فاضل در مورد افراد واجد شرایط گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در رشته های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند و انتخاب رشته از سایر مجموعه امتحانی امکان ثبت در سامانه را نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد نیز تا بیست انتخاب را می‌توانند در سایت ثبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز