خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش:

آموزش فنی و حرفه ای باید فرد را به سمت درآمدزایی هدایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۲۷

تلاش می کنیم ۱۰۰ پژوهش سرا را در سال جدید اضافه کنیم و پژوهش سراهایی که قرار است سال آینده به بهره برداری برسند، ازهم اکنون آماده سازی می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جمع روسای آموزش وپرورش مناطق کشور برمفید بودن آموزش های فنی وحرفه ای در زمینه اشتغال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی زرافشان، با حضور درمیزگرد تخصصی با عنوان «آموزش وپرورش در تراز سندتحول» برلزوم محقق شدن اهداف آموزش وپرورش در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای و کسب مهارت صحیح تاکید کرد.

وی افزود: آموزش فنی و حرفه ای باید به گونه ای باشد که فرد حداقل دارای یک توانایی برای تامین معاش حلال باشد. این مسئله باید در راستای سیاست های اشتغال برمبنای سخنان مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

زرافشان ادامه داد: ۲۶/۴۸ درصد از دانش آموزان مقطع متوسطه باید آموزش فنی و حرفه ای ببینند و تحصیل آنها توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پژوهش سراها، پارک‌های فناوری و دانش آفرینی‌اند، تاکید کرد: تلاش می کنیم ۱۰۰ پژوهش سرا را در سال جدید اضافه کنیم و پژوهش سراهایی که قرار است سال آینده به بهره برداری برسند، ازهم اکنون آماده سازی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز