خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در گفتگو با ایلنا:

روئسای پیشین و فعلی دانشگاه آزاد هنوز به گزارش مجلس پاسخ نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۶۹

از روسای پیشین و فعلی دانشگاه آزاد خواسته شده است تا پاسخ خود را نسبت به گزارش تحقیق و تفحص ازاین دانشگاه ارائه کنند اما هنوز پاسخ آنها به کمیسیون ارائه نشده است.

سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: تا پایان خرداد ماه رای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درمورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به هیات رئیسه مجلس ارسال می‌شود.

رضا صابری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: یک نسخه از گزارش تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد به عبدالله جاسبی و فرهاد دانشجو روسای پیشین این دانشگاه و حمید میر‌زاده رئیس فعلی این دانشگاه ارسال شده است.

صابری تصریح کرد: از روسای پیشین و فعلی دانشگاه آزاد خواسته شده است تا پاسخ خود را نسبت به گزارش تحقیق و تفحص از این دانشگاه ارائه کنند اما هنوز پاسخ آنها به کمیسیون ارائه نشده است.

این عضو هیات رئیسه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد ادامه داد: هر زمان که پاسخ آن‌ها درمورد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیاید موضوع به رای گذاشته می‌شود.

صابری با اشاره به اینکه تا پایان خرداد ماه رای کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس درمورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به هیات رئیسه مجلس ارسال می‌شود، افزود: احتمالاً تا اواخر خرداد ماه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد برای ارائه در صحن در نوبت قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز