خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت پست ایران مطرح کرد:

لزوم اجرای مناسب پروژه‌های "سیماک" و "جی نف" در استان البرز/ باید به سرعت برای عرضه سرویس‌های جدید آماده شویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۷۸

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده کنیم.

به گزارش ایلنا از کرج، حسن نژاد معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان البرز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این استان به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه های ستاد در جهت افزایش قراردادهای خدمات پستی  و لزوم برنامه ریزی جهت جذب ترافیک پستی استان در حوزه خدمات الکترونیکی پرداخت .

وی با اشاره به ورود رقبا در حوزه خدمات پستی و لزوم استفاده از ظرفیت های شبکه در ارائه خدمات بخصوص بخش‌های تخصصی مانند تمبر، بانک‌های اطلاعاتی و درگاه پست تقویت این بخش‌ها را برای پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه سازمانی مهم و موثر برشمرد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نقش پست در تحقق اقتصاد مقاومتی ، اجرای مناسب و با کیفیت دو پروژه  سیماک و جی نف را در مسیر حضور و مشارکت شبکه پستی در پروژه های بزرگ ملی را در استان البرز با بهره گیری از مشارکت سایر دستگاه های مرتبط خواستار شد .

حسن نژاد با اشاره به ظرفیت‌های موجود در اساسنامه و تأکید بر ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی و نیز ظرفیت اقتصادی موجود در استان البرز افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز