خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی البرز خبرداد:

انتشار اولین نشریه تخصصی اتاق بازرگانی البرز

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۷۰

این کتاب توسط کارشناسان مرکز بررسی و تحقیقات اقتصادی اتاق با جمع‌آوری اطلاعات ۲ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط البرز به چاپ رسیده است.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: اولین اطلس اطلاعات جامع تولیدی و بازرگانی این استان و همچنین نشریه تخصصی اتاق البرز در یوم الله ۲۲ بهمن ماه رونمایی شد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین طوسی با اعلام این خبر افزود: شماره دی و بهمن این نشریه تخصصی اتاق بازرگانی مقالات، نظرات کارشناسان، فعالان اقتصادی و گزارشی از حوزه فعالیت تشکل ها، تولید، صنعت وکشاورزی است که در ۹۰ صفحه منتشر شده است.

طوسی با اشاره به جمع آوری اطلس اطلاعات تولیدی و بازرگانی استان البرز گفت: این کتاب توسط کارشناسان مرکز بررسی و تحقیقات اقتصادی اتاق با جمع‌آوری اطلاعات ۲ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط البرز به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به آگاهی بخشیدن به متقاضیان و سرمایه‌داران سطح کشور نسبت به ظرفیت‌های موجود در استان البرز افزود: این اطلاعات مرتبط با واحد های فعال اقتصادی در شهرک های صنعتی و خارج از آن بوده و در سه سطح شهرک های صنعتی، نوع فعالیت واحدها و به حروف الفبا تقسیم بندی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به دلیل شرایط رکود حاکم بر کشور متضرر شده‌اند، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجود در کشور سبب کاهش ظرفیت‌های تولیدی و تعدیل تعداد زیادی نیروی از واحد‌های صنعتی و تولیدی شده است.

رییس پارلمان بخش خصوصی اظهار کرد: مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه‌ در گردش از جمله مهم‌ترین مشکل بخش تولید و صنعت است.

طوسی ادامه داد: بدهکاری واحد‌های تولیدی به بانک‌ها سبب شده مشکلات عدیده‌ای در راستای ارائه تسهیلات بانکی به این بخش وجود داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه جلسات مختلفی با مسوولان دولتی برای رفع مشکلات حوزه تولید و صنعت برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: امید است با رفع معضلات موجود در این بخش و با بهبود محیط کسب و کار بتوانیم مسیر تولید و صنعت را در استان هموار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز