خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی البرز خبر داد:

آغازثبت نام دومین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۵۵

همزمان با هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، ثبت نام دومین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز آغاز شد.

همزمان با هشتمین دوره انتخابات اتاق های سراسر کشور، ثبت نام دومین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز آغاز شد.


به گزارش ایلنا در کرج، حسین طوسی رییس اتاق بازرگانی البرز با اعلام این خبر گفت: اعضای این اتاق می توانند از شنبه، ۴ بهمن ماه، تا روز شنبه، ۱۱ بهمن ماه، هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ پس از تکمیل فرم اعلام داوطلبی به صورت اینترنتی با همراه داشتن مدارک به دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات مستقر در اتاق بازرگانی استان مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.


وی در ادامه گفت: داوطلبان می توانند امور اولیه ثبت نام را با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp: / / cscs. ir: ۹۰ انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۱۵ و مواد ۱۲ و ۱۳ قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، رای گیری هشتمین دوره هیات های نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۳ در محل اتاق ها برگزار می شود.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان البرز ادامه داد: تابعیت ایرانی، داشتن کارت عضویت معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، نداشتن سابقه ورشکستگی و نداشتن محکومیت با مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی از جمله ویژگی‌های فردی داوطبان شرکت در این دوره از انتخابات است.

طوسی گفت: داوطلبان شرکت در این انتخابات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات اتاق استان، سایت اتاق بازرگانی البرز به آدرس www. alborzccim. ir و یا با شمار های ۹۳-۳۳۴۱۶۰۹۱ تماس بگیرند.

وی افزود: اتاق البرز خواستار برگزاری انتخابات آزاد، رقابتی و حداکثری اعضا بوده وکلیه فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی را جهت شرکت در این انتخابات دعوت می کند.

رییس اتاق البرز از کلیه واجدین شرایط شرکت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق خواست در فرصت مقرر برای ثبت نام به دبیرخانه هیات اجرایی مراجعه کنند.

انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ و مواد ۱۲ و ۱۳ قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، هر چهار سال یک بار به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در سال ۱۳۹۰ تاسیس و اولین دوره فعالیت خود را شروع کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز