خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

شیوه نامه جدید نشست فرمانداران، بخشداران و دهیاران تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۱۳

هدف از تدوین این شیوه نامه، تقویت ارتباط دهیاران و مسئولین محلی و شهرستانی با یکدیگر و با عالی ترین مقام سازمان مذکور است.

رئیس کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تدوین نسخه نهایی شیوه نامه نشست فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، آرش بهادری با اعلام این خبر افزود: این موضوع در جلسه کارگروه اهداف، ارکان و سطح مورد بررسی و در آستانه تایید نهایی قرار گرفت.

وی هدف از تدوین این شیوه نامه را، تقویت ارتباط دهیاران و مسئولین محلی و شهرستانی با یکدیگر و با عالی‌ترین مقام سازمان مذکور عنوان کرد و گفت: انعکاس مسائل، نقاط قوت و ضعف و تبادل افکار و استفاده از ظرفیت‌ها، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسات است و ارتباط جزء به کل و کل به جزء به صورت متقابل و تأثیر گذار می‌تواند در تقویت مدیریت محلی و در توسعه روستا‌ها به عنوان کانون اصلی تولید در کشور موثر باشد.

رئیس کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌ها، هدف از این نشست‌ها را بهره گیری از دیدگاه‌ها و نظرات دهیاران در بررسی و رفع مشکلات، برنامه ریزی و هماهنگی امور مرتبط با دهیاری‌ها دانست و افزود: این امر از طریق اخذ دیدگاه‌ها و نظرات اعضاء در خصوص موضوعات و مسائل جاری دهیاری‌ها، دریافت گزارش از کم و کیف فعالیت صورت می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز