خبرگزاری کار ایران

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز:

آغاز فراخوان جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۴۵

این جشنواره در پی آن است تا در راستای تحقق کارآفرینی فرهنگی و طی موفق مراحلِ «از ایده تا محصول» در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها گام بردارد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از آغاز فراخوان جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان «از باران تا رویش» از سوی معاونت فرهنگی این واحد خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، احمدرضا فیروزی با اعلام این خبر گفت: از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌تواند اثربخشی و جذب مخاطبان را در حوزه فرهنگی در پی داشته باشد، از یک سو ایجاد ارتباط با مخاطبان و اعتمادسازی لازم و از سوی دیگر، ارائه فعالیت‌های فرهنگی در ظرفی نو، جذاب و مؤثر است.

وی با تأکید بر این‌که فعالیت‌های فرهنگی باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد، افزود: جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان با این هدف طراحی شده است که نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان را ارج نهد و بستر مناسبی را برای شناسایی و تشویق نوآوران فرهنگی در حوزه دانشجویی فراهم آورد.

دبیر جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان خاطرنشان کرد: این جشنواره در پی آن است تا در راستای تحقق کارآفرینی فرهنگی و طی موفق مراحلِ «از ایده تا محصول» در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها گام بردارد؛ ایده‌هایی که با تدبیر و بردباری پرورش یافته و در قالب یک محصول یا خدمت موفق، به بازار و مخاطبان هدف ارائه شده است.

فیروزی تصریح کرد: این جشنواره‌ ویژهٔ دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است و فعالیت‌هایی مد نظر است که توسط دانشجویان اجرا و مدیریت شده باشد.

وی با اشاره به محورهای جشنوارهٔ «از باران تا رویش» یادآور شد: این جشنواره از پنج محور با عناوین «آثار و محصولات نوآورانه فرهنگی»، «قالب‌ها و شیوه‌های نوآورانه فرهنگی»، «ایجاد ساختار نوآورانه در حوزه فرهنگی»، «راه‎اندازی یک کسب و کار کارآفرینانه فرهنگی» و «بر‌ترین ایده‎های خلاقانه فرهنگی» تشکیل شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آثار خود در قالب این محور‌ها در جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره ملی می‌توانند آثار و مستندات خود را به پست الکترونیکی cul. alborz @ acecr. ac. ir و یا دبیرخانه جشنواره به نشانی: استان البرز، کرج، حصارک، دانشگاه خوارزمی، ساختمان اداری، طبقه همکف، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز ارسال کنند.

فیروزی با اشاره به برنامه زمانی جشنواره تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۳ است و اختتامیه جشنواره به یاری خداوند متعال در دهه نخست اردیبهشت ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

وی گفت: به برگزیدگان جشنواره هدایایی همچون سکه بهار آزادی، کارت‌های هدیه، لوح تقدیر و تندیس ویژه فعالیت‌های بر‌تر فرهنگی جشنواره اعطا خواهد شد.

فیروزی گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شیوه‌نامه و ضوابط ثبت‌نام و سایر جزئیات جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www. jalborz. ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱ - ۰۲۶ تماس بگیرند.

دبیر جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان در پایان گفت: محدودیتی برای ثبت‌نام در یک یا چند محور برای دانشجویان وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز