خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

رفع معارض، بزرگترین انبار هلال اهمر استان البرز در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۵۲

اگر البرز معین تهران است باید کمک کند به رفع معارض انبارهای موجود در هلال احمر که در حال حاضر بسیاری از اقلام به خاطر شرایط نامناسب در این انبار در حال از بین رفتن هستند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به اتفاق مسئول واحد مدیریت بحران فرمانداری از جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ بازدید و از نزدیک فعالیت‌ها و عملکرد کلیه واحدهای این سازمان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالقاسم پالیز گیر در این بازدید ضمن قدر دانی از تلاشگران این نهاد مردمی و عام المنفعه، ‌ از زحمات و تلاش‌های بی‌منت و اثر گذار جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ در سوانح و حوادثطبیعی و غیرطبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه در خصوص انبار بزرگ هلال احمر که معارض موجب مسدود شدن فعالیت دپو ی کالاهای امدادی هلال احمر شده گفت: این تنها انبار بزرگ هلال احمر برای استان البرز است که ۱/۵میلیارد تومان اعتبار برای رفع معارض درخواست شده که باید مدیریت شود تا نسبت به آزاد شدن این محوطه تسریع شود.

پالیزگر ادامه داد: اگر البرز معین تهران است باید کمک کند به رفع معارض این انبار‌ها که در حال حاضر بسیاری از اقلام به خاطر شرایط نامناسب در حال از بین رفتن است.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به حوادثو تصادفات ناشی در بزرگراه کرج قزوین خواهان استقرار تجهیزات امداد رسانی و ارائه امکانات بیشتر برای هلال احمر شد.

وی گفت: امکان سنجی و ارائه کروکی برای اسکان اضطراری برای حوادثجاده‌ای در شهرستان بسیار مهم است.

پالیز از بخشداران هم خواست تا در خصوص ستاد‌های اسکان موقت در بخش نیز مکان‌های را آماده داشته باشند.

وی جمعیت هلال احمر را یک نهاد مقدس خواند که در مواقع اضطراری و بحران‌های پیش بینی نشده جوانان سخت کوش و فداکار این جمعیت حقیقتا وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و با دستان توانمند خود نجات بخش و یاری رسان آسیب دیدگان حوادثمختلف هستند.

وی خواستار تقویت این جمعیت در شهرستان‌ها شد و گفت: اگر هلال احمر در شهرتان‌ها موفق باشند، نفعش را استان خواهد برد و در مواقع بحران این گروه بهتر می‌تواند به نجات آسیب دیدهگان بشتابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز