خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

دپوی کالاهای پایتخت در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۰۲

با توسعه امکانات اقتصادی البرز می‌توان زمینه رونق بیش از پیش را در بخش‌های تولیدی و صادراتی به‌وجود آورد.

استاندار البرز با اشاره بر ضرورت رونق اقتصادی با ترغیب مردم به مصرف کالاهای داخلی گفت: مادامی به این هدف دست می‌یابیم که ضمن ارتقاء کیفیت در تولیدات، فرهنگسازی مناسب داشته و اعتماد مردم را نیز جلب کنیم.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی در نشست «کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز» با اشاره به موقعیت اقتصادی این استان برخورداری از گمرک و فرودگاه اظهار داشت: این زیرساخت‌ها در حوزه ترخیص و حمل و نقل کالا، البرز را به عنوان پشتیبان در بارگیری بسیاری از کالاهای مصرفی و… قرار داده است.

وی تصریح کرد: همین امر برنامه ریزی دپوی کالاهای پایتخت را نیز در این استان ضروری می‌سازد.

طهایی همچنین نقش ترغیب مردم به استفاده از کالاهای ایرانی را نیز یکی از وظایف اصلی کارگروه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: با ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی مصرف کننده نیز به مصرف کالاهای داخلی ترغیب شده و همین امر خود تأثیرمستقیمی بر بازار داخلی کشور خواهد داشت.

استاندار البرز تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی باید کیفیت کالا‌ها را ارتقاء دهند تامردم به خرید کالاهای داخلی تشویق شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی در موضوع تبلیغات باید رصد لازم را داشته باشند تا تبلیغاتی خلاف واقع در راستای اعتمادسازی هرچه بیشتر مردم صورت نگیرد.

طهایی با تاکید بر نقش موثر فرهنگ درپیشبرد اهداف فوق ادامه داد: براین اساس با اجرای طرح‌هایی که موجب فرهنگ سازی می‌شود، می‌توان مردم را به مصرف کالای داخلی تشویق کرد.

وی یادآورشد: وجود سه هزار و۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دراستان البرز ظرفیتی قابل توجه است که باید از آن ‌‌نهایت بهره برداری را داشت.

طهایی اظهار امیدواری کرد: با توسعه امکانات اقتصادی البرز بتوان زمینه رونق بیش از پیش را در بخش‌های تولیدی و صادراتی بوجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز