خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

ساختار اداری البرز مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۵۹

فساد اداری به ضرر مردم و استان است و باید حرکت‌های جدی از سوی مسوولان در این زمینه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج بر ضروت تقویت شاخص‌های توسعه‌ای استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در نشست شورای اداری استان البرز، ضمن تأکید بر ضرورت سرعت بخشی به امور اظهار داشت: البرز به جهت تازه تأسیس بودن، از ساختار مناسب اداری برخوردار نیست؛ کمبود تجهیزات اداری و نیروی انسانی نیز به این امر دامن می‌زند.

وی سلامت اداری در دستگاه‌ها را نیز مهم خواند و تصریح کرد: فساد اداری به ضرر مردم و استان است و باید حرکت‌های جدی از سوی مسوولان در این زمینه صورت گیرد.

وی با تأکید بر سرعت بخشی به امور، شورای اداری را تنها محل ارائه گزارش ندانست و افزود: این شورا با ارائه طرح‌ها و نظرات مدیران استان باید محل شور و تبادل آرا و نظارت جهت پویایی و توسعه البرز شود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه با تاکید بر تقویت شاخص‌های توسعه این استان گفت: البرز با مشکلات جدی در زمینه اشتغال مواجه است و بیکاری خود عاملی برای سایر افزایش معضلات اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و سرقت خواهد بود.

حسینی همدانی یادآور شد: داشتن مراکزآموزش عالی، دانشگاه‌های متعدد، پتانسیل‌های کشاورزی و صنعتی از جمله ظرفیت‌های استان البرز است که فعالیت‌ها باید به گونه‌ای صورت گیرد که ‌‌نهایت بهره برداری از آن‌ها شود.

وی افزود: برنامه ریزی زیربنایی برای این استان دیده شده و سرمایه گذاری‌ها باید با پیوست فرهنگی انجام شود.

امام جمعه کرج یکی از امور فرهنگی را از باب تذکر به حاضران نهی از منکر خواند و گفت: این موضوع که در شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره شده آن است که از ضایع شدن فرصت‌ها باید جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: اگر بناست برنامه‌ای درساعت ویژه‌ای آغاز شود در همان ساعت شروع شود و استاندار البرز خوشبختانه به صورت مستمر پیگیراست.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز همچنین با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و هفته نیروی انتظامی از روز عرفه به عنوان فرصتی مغتنم برای عبادت یاد کرد وافزود: دعا موجب تقویت معرفت دینی درجامعه می‌شود و یکی از مواردی که انسان را به کمال می‌رساند عبادت است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز