خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استاندار البرز عنوان کرد:

توانمندسازی دانشجویان و فاصله گرفتن از مدرک گرایی صرف در دانشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۴۷

کمیسیون دانشجویی به سمت مسائلی فراتر از مشکلات عمرانی و رفاهی پیش رفته و اقدام جهت برنامه ریزی امور زیربنایی را در دستور کار دارد.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استاندار البرز گفت: رسالت دانشگاه‌ها توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های فکری، اجرایی و فاصله گرفتن از مدرک گرایی صرف است.

به گزارش ایلنا در کرج، بهزاد جعفری با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان که با حضور دستگاههای عضو و روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دانشگاهی و مراکز آموزشی در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به فصل بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس، آمادگی مسئولین دانشگاه‌ها بمنظور برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: مباحثمختلفی نظیر ثبت نام دانشجویان ورودی جدید، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان فارغ التحصیل شده موضوعات صنفی و خوابگاه‌ها و فضای آموزشی، هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط با دانشگاه‌ها مورد بحثو بررسی قرار گرفته است.

جعفری در ادامه با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های دانشجویی، خواستار ارتقاء سطح کیفی این کمیسیون شد و اظهار داشت: کمیسیون دانشجویی به سمت مسائلی فرا‌تر از مشکلات عمرانی و رفاهی پیش رفته و اقدام جهت برنامه ریزی امور زیربنایی را در دستور کار دارد.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان دانشگاهی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات و توانمند سازی دانشجویان در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شده پرداختتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز