خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز:

اصلاح ساختار تامین اجتماعی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۲۳

برای اصلاح ساختار سازمان تامین اجتماعی متنی را برای ارسال به نهاد ریاست جمهوری آماده کرده‌ایم / دولت، کارگر و کارفرما هریک به نسبت سهم خود در مدیریت سازمان تامین اجتماعی نقش داشته باشند.

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با استناد به قانون برنامه پنجم توسعه گفت: برای اصلاح ساختار سازمان تامین اجتماعی متنی را برای ارسال به نهاد ریاست جمهوری آماده کرده ایم.

به گزارش ایلنا در کرج، " رضا سرایی " در جلسه ماهیانه این کمیسیون افزود: در این متن درخواست شده که دولت، کارگر و کارفرما هریک به نسبت سهم خود در مدیریت سازمان تامین اجتماعی نقش داشته باشند.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب سازمان تامین اجتماعی هم سرمایه هایش را به نحوه مطلوب مدیریت و هم خدمات بهتری ارایه خواهد داد.

وی با اشاره به مشکلات و مسایل ایمنی، بهداشتی و نبود تشکل های کارگری دردوران دهه شصت و هفتاد اظهار کرد: این مشکلات در میان کارفرمایان در آن دوران بحثبر انگیز بود که در حال حاضر، خوشبختانه کمتر شده است.

وی ادامه داد: قوانین کار و بعضی دیگر از قوانین در کشور ما بر اساس معیارهای اروپایی نوشته می شود اما ساختارهای فرهنگی واقتصادی کشور با این قوانین فاصله زیادی داشته و هنوز به سطح استانداردهای لازم نرسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارفرمایان، افرادی را که به عنوان کارگزین و نماینده خود انتخاب می کنند، باید در مسایل مختلف از آگاهی لازم برخوردار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز