خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نیروهای خبره استان البرز شناسایی، جذب و در بخش های مختلف استفاده می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۱۵

از نیروها و کارشناسان خبره استان باید در بخش های مختلف استفاده شود و این رویکرد که نیروهای ناکارآمد دستگاه‌های اجرایی جذب شهرستان‌های این استان شوند، باید تغییر کند.

استاندار البرز تأکید کرد: از نیروها و کارشناسان خبره استان باید در بخش های مختلف استفاده شود و این رویکرد که نیروهای ناکارآمد دستگاه های اجرایی جذب شهرستانهای این استان شوند، باید تغییر کند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در «نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان»، با تأکید بر ضرورت بررسی وضعیت چارت سازمانی پرسنل شاغل در دستگاه های اجرایی به منظور مدیریت کلان بودجه استان در سرفصل تخصیص حقوق ماهیانه کارکنان اظهار داشت: نخستین گام در رصد وضعیت نیروی انسانی استان البرز، بررسی چارت سازمانی دستگاه ها است.

وی افزود: با احصاء نیروهای شاغل در دستگاه ها آمار کارکنان پاره وقت، خدماتی و.. احصا خواهد شد و با آمار بدست آمده به نحو مطلوب تری می توان برنامه ریزی کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه بخشی از اهداف این رویکرد بهره گیری ظرفیت خالی در دستگاه ها، جهت جذب نیرو و موانع استخدام در داخل استان است، تأکید کرد: این روند باید تغییر کند که کارکنان ناکارآمد دستگاه های اجرایی جذب شهرستان‌های این استان شوند.

وی بهره گیری از کارشناسان و نیروهای انسانی کارآمد بومی در داخل را مهم برشمرد و در این رابطه تصریح کرد: این رویکرد که برخی با وعده ها و قول های افزایش حقوق و پست های مدیریتی به البرز رجوع کنند باید تغییر کند.

طهایی یادآور شد: باید استان چهار ساله البرز در طی این مدت زیربناهای توسعه یک استان را ایجاد می کرد که انشاء الله در آینده نزدیک با تدابیری که در این حوزه اخذ خواهد شد می توان این زیرساخت ها را ایجاد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز