خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز:

جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های استان در حوزه روستایی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۷۲

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای الگوی بومی در روستاها تأکید کرد.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر مبنای الگوی بومی در روستا‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، آرش بهادری در جلسه «بررسی عملکرد دستگاه‌ها در راستای نامگذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری در حوزه روستایی» که به تأکید استاندار البرز تشکیل شد، به تبیین نامگذاری سال ۹۳ به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی پرداخت و افزود: امروز به برکت داشتن رهبری فرزانه چراغ راه پیشرفت و توسعه کشور پیش روی مسئولین قرار گرفته و دور اندیشی و وسعت نگرش معظم له موجب گردیده تا کشور از گردنه‌های سخت و دشوار عبور کند و این وظیفه مسئولین را در عمل به این فرامین سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین مبنی بر تدوین سند چشم انداز کشور، برنامه ریزی در تحقق شعار و نام گذاری سال را توسط مدیران دستگاه‌های ضروری دانست و افزود: این موضوع باید مبنای برنامه ریزی و هدف گذاری در حوزه روستایی قرار گیرد.

بهادری از کلیه ادارت مرتبط با حوزه روستایی خواست، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در طول چهار ماه گذشته در این زمینه نسبت به ارائه برنامه مشخص تا پایان سال اقدام کنند.

وی اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی در روستا‌ها را از اولویت‌های این دفتر برشمرد و تدوین الگوی اقتصاد بومی و همچنین اقتصاد مولد و درونزا را موجب توانمند سازی بخش تولید کشاورزی و مواد غذایی دانست و آن را خنثی کننده تحریم اقتصادی کشور توصیف کرد.

در این جلسه مقرر شد کارگروه مشابه در ادارات کل استانی و به تبع آن کارگروه شهرستانی با محوریت فرمانداران تشکیل و به صورت ماهانه پیشرفت و اقدامات انجام شده دراین زمینه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز