خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری البرز خبر داد:

استاندار جدید البرز روز چهارشنبه رسماً معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۱۸

آیین تقدیر از «سید طاهر طاهری» استاندار پیشین البرز و معارفه استاندارجدید «سید حمید طهایی» با حضور وزیر کشور، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن شهیدان‌نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری البرز از برگزاری آیین معارفه استاندارجدید البرز خبر داد و گفت: طی مراسمی با حضور مقامات کشوری استاندار جدید البرز معرفی و از استاندار پیشین قدردانی به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدتوحیدلو با اعلام این خبر افزود: آیین تقدیر از «سید طاهر طاهری» استاندار پیشین البرز و معارفه استاندارجدید «سید حمید طهایی» با حضور وزیر کشور، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعات، جمعی از مقامات کشوری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن شهیدان‌نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

«سید حمید طهایی» عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت که به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد؛ با تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار البرز معرفی شد.

طهایی سال ۱۳۶۶ به استان مرکزی رفت و معاون سیاسی استاندار آنجا شد و همزمان قائم‌مقام استاندار بود. بعد از آن سرپرست سپس استاندار استانداری مرکزی شد و تا مهرماه ۶۸ در آنجا ماند.

وی از سال ۱۳۶۸ هم استاندار سمنان شد و تا سال ۱۳۷۶ به مدت ۸ سال مدیر ارشد آن استان بود و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۱ استاندار اردبیل شد. طهایی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ سه سال استاندار آنجا بود. بعد از آن در زمان وزارت پورمحمدی در وزارت کشور مشاور وی شد و در ‌‌نهایت هم به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت و از آنجا مأمور شد که رئیس کمیسیون اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد. سید حمید طهایی استاندار اسبق همدان؛ مرکزی و قم نیز بوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز