خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج در گفتگو با ایلنا:

اگر کرج به درستی مدیریت نشود دچار بحران خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۷۴

کرج از موقعیت سوق الجیشی و اجتماعی ویژه‌ای در بین سایر شهرستان‌های کشور برخوردار است که این مهم برای این شهرستان هم فرصت است و هم تهدید.

فرماندار شهرستان کرج گفت: شهرستان کرج دارای موقعیت ویژه و منحصر به فردی است که اگر زمان را از دست بدهیم و نتوانیم به درستی آن را مدیریت کنیم این فرصت به تهدید مبدل خواهد شد.

محمد تقی ایرانی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج گفت: کرج از موقعیت سوق الجیشی و اجتماعی ویژه‌ای در بین سایر شهرستان‌های کشور برخوردار است که این مهم برای این شهرستان هم فرصت است و هم تهدید.

وی با تشبیه کرج به بافت آناتومی مغز، این شهرستان را منطقه‌ای پیچیده و مستعد در حوزه‌های مختلف توصیف و بیان داشت: کرج به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و جای دادن اقوام مختلف در خود پتانسیل و استعداد رشد و شکوفایی و اوج گرفتن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را دارد که اگر از این بستر و فرصت در زمان مناسب استفاده و مدیریت نشود این قابلیت به عکس خود تبدیل و تهدیدی برای این شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از معضلات و نابسامانی‌های کرج در سطوح مختلف گفت: هم اکنون مفاسد اجتماعی مثل قاچاق مواد مخدر، کمرنگ بودن فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان، حضور و حیات برخی فرقه‌های ذاله و نوظهور، بیکاری و همچنین از همه تاسف بار‌تر وجود فساد و رانت در لایه‌های مختلف مجموعه‌های این شهرستان از جمله مواردی است که اگر به موقع و به صورت ضربتی با آن‌ها برخورد نشود این شهرستان را دچار بحران و در نتیجه عقب افتاده‌گی‌های بزرگی در طول سنوات آینده خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تمام این نابسامانی‌ها، کمبود‌ها و کاستی‌ها، مدیرت بر این شهرستان پیچیده و پر حاشیه را چطور ارزیابی می‌کنید خاطر نشان کرد: بنده با تاصی به ائمه و معصومین، خاصه حضرت زینب(س)، همه چیز را در این شهرستان زیبا می‌بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز