خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره روز گرافیک در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۹۰

این جشنواره به منظور پاسداشت روز جهانی گرافیک با هدف افزایش سطح آگاهی دانشجویان، آشنایی آنها با علوم و تکنیک‌های جدید و فراهم آوردن فرصتی برای تبادل اطلاعات علمی و فرهنگی در بین دانشجویان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره گرافیک به منظور پاسداشت روز جهانی گرافیک در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اشاره به این‌که جشنواره روز گرافیک به مدت سه سال متوالی در این مرکز برگزار شده است، گفت: این جشنواره به منظور پاسداشت روز جهانی گرافیک با هدف افزایش سطح آگاهی دانشجویان، آشنایی آن‌ها با علوم و تکنیک‌های جدید و فراهم آوردن فرصتی برای تبادل اطلاعات علمی و فرهنگی در بین دانشجویان برگزار می‌شود.

حسین آبین افزود: پرداختن به نکات و دانسته‌هایی که در محیط کار لازم و ضروری است و همچنین آشنایی با فرآیند بازار کار برای پذیرش سفارش تبلیغات و طراحی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان محورهای این جشنواره گفت: «سمینار استراتژی فروش و اصول مبانی تبلیغات»، «سمینار خلاقیت»، «سازماندهی تصویر و نمایش فیلم و ساختار graphic motion و بررسی آن در فضای سه بعدی»، «بررسی تبلیغات و گرافیک در زمینه‌های طراحی پوس‌تر و نشانه» و «گرافیک محیطی و طراحی شخصیت» از فعالیت‌های مهم این جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: در روز چهارشنبه، دهم اردیبهشت ماه در تمامی طبقات مرکز، دانشجویان گرافیک در قالب ۲۵ ورک شاپ مختلف از جمله «طراحی و ساخت عروسک»، «خلاقیت با عکاسی در حیطه گرافیک»، «عکاسی با ماسک هنری»، «تصویر سازی با آب رنگ» و «مجسمه سازی تندیس گلی» مشغول به انجام فعالیت‌های هنری خود می‌شوند.

آبین افزود: اعلام مسابقهٔ طراحی شخصیت برای محصول جدید شرکت صنایع غذایی پرند(فرمند) توسط مسئولین این شرکت از دیگر برنامه‌های جانبی در جشنواره است که ضمن ترغیب و تشویق دانشجویان در رشته گرافیک، زمینه‌ای برای ایجاد ایده‌پردازی، خلاقیت و نوآوری دانشجویان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت هفته گرافیک در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ در سالن اجتماعات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می‌شود.

آبین در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۵۳۶۴۶۹ داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز