خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج:

برگزاری چهارمین جشنوارهٔ «روز معمار» در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۳۲

این جشنواره هر ساله با هدف بزرگداشت شیخ بهایی، ارتقای سطح کیفی آموزش‌های معماری، ارتباط و استفاده از تجربیاتِ نسل پیشکسوت، پیوند عرصه اندیشه، عمل و ایجاد فضای بانشاط و پویا در میان دانشجویان برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره روز معمار با محوریت «معماری و شهر» از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه کرج با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: جشنواره روز معمار هر ساله با هدف بزرگداشت شیخ بهایی، ارتقای سطح کیفی آموزش‌های معماری، ارتباط و استفاده از تجربیاتِ نسل پیشکسوت، پیوند عرصه اندیشه، عمل و ایجاد فضای بانشاط و پویا در میان دانشجویان برگزار می‌شود.

حسین آبین با اشاره به محوریت این جشنواره یادآور شد: جشنواره روز معمار با محوریت «معماری و شهر» در خصوص بررسی نقش و جایگاه معمار در طراحی و شکل‌دهی شهر‌ها با در نظر داشتن شهری زیباست؛ چراکه توسعه همه جانبه شهر در رشد فکری و بالا رفتن سطح زیبایی‌شناسی افراد جامعه، پرداختن به این محور برای گسترش رشد علمی معمار لازم و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی استان البرز، کانون مهندسین کرج و دانشگاه جامع علمی - کاربردی واحد استان البرز ویژهٔ دانشجویان و اساتید دانشگاهی اجرا خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: زمان برگزاری این جشنواره از ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز چهارشنبه، ۱۰اردیبهشت ماه با حضور مسئولین استانی، اساتید برجسته معماری ایران و مسئولان مراکز آموزش علمی کاربردی در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

آبین در پایان به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: ارائه پانل‌های تخصصی اساتید، تقدیر از معمار پیشکسوت و سخنرانی‌های علمی از محورهای این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز