خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست کشور:

دولت تدبیر و امید به حفظ محیط زیست نگاه ویژه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۳۸

تدوین تفاهم نامه " کمر بند سبز تا سواحل آبی " با هدف مدیریت پسماند در مسیر جاده های عبوری به شمال کشور بین ۶ استان کشور به امضا می رسد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین تفاهم نامه «کمر بند سبز تا سواحل آبی» با هدف مدیریت پسماند در مسیر جاده‌های عبوری به شمال کشور که توسط ۶ استانداری به امضا خواهد رسید خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید محمد مجابی با بیان این مطلب در آیین معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: طی هفته جاری تفاهم نامه‌ای با حضور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور به امضای شش استانداری کشور نهایی خواهدشد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مسیر عبوری «کمر بند سبز تا سواحل آبی» با هدف مدیریت پسماند در مسیر جاده‌های ۶ استان منتهی به شمال کشور پاکسازی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه، به اهمیت و جایگاه محیط زیست در دولت تاکید کرد و گفت: نگاه در دولت تدبیر و امید به این مقوله بسیار جدی است.

مجابی افزود: حفاظت و رعایت محیط زیست در سه جایگاه مورد بحثاست عدالت بین نسلی، نگاه دین و فرهنگ و قانون اساسی؛ بر این اساس در تمامی ابعاد مذکور باید از محیط زیست صیانت کنیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با طرح این پرسش که جایگاه حفاظت از محیط زیست در برنامه توسعه محور کشور چه جایگاهی دارد؟ بیان کرد: هنوز صیانت از محیط زیست و مدیریت آلودگی هوا به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه اولین اولویت ما در محیط زیست حفاظت است، افزود: ما مشکلات محیط زیست را براساس سلامت مردم و آسیب رسانی به طبیعت طبقه بندی می‌کنیم که به موضوع حفاظت از محیط زیست، بر می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز