خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز:

برگزاری کارگاه آموزشی داده های مکانی GIS، ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۰۰

یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران توانمند این است که به نیازمندی های اطلاعاتی سازمان خود در جهت رسیدن به اهداف سازمانی اشراف داشته باشند.

ایلنا: مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری از برگزاری کارگاه آموزشی استفاده از داده های مکانی GIS ویژه مدیران کل دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، یحیی رمضانی با اعلام این خبر گفت: دفتر آمار و اطلاعات و GIS استانداری این دوره آموزشی را به مدت ۴ ساعت و با استفاده از تکنیک های روز GIS اواخر اسفند ماه ۹۲ برگزار خواهد کرد.

وی در این رابطه گفت: یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران توانمند این است که به نیازمندی های اطلاعاتی سازمان خود در جهت رسیدن به اهداف سازمانی اشراف داشته باشند و بر اساس آن نیازها، از بین انبوه اطلاعات موجود در فضای کار و زندگی، اطلاعات پیش برنده خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند، در غیر این صورت، انبوهی از اطلاعات، مدیران را به گمرایی خواهد کشاند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور اداره کل آمار، اطلاعات و GIS استانداری البرز، در راستای توسعه و نشر استفاده از دانش مربوط به داده های مکانی و توانمند سازی مدیران در استفاده از این ابزار برای تصمیم گیری بهتر در نظر دارد با هماهنگی مرکز آمار ایران، اداره کل آموزش و پژوهش، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی و استفاده از داده های مکانی(ویژه مدیران استان) نماید.

وی بیان کرد: این اقدام مورد استقبال اکثریت مدیران قرار گرفته وآماده پذیرش وثبت نام ازدیگر مدیران کل دستگاههای اجرایی سطح استان در این دوره کوتاه مدت تخصصی است.

رمضانی در پایان بیان داشت: در حال حاضر، این اداره کل اقدام به برگزاری دو دوره آموزش نرم افزار GIS برای کارشناسان دستگاه ها نموده و سومین دوره آن نیز یازدهم اسفند ماه در دفتر آموزش و پژوهش استانداری تشکیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز