خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز:

اولویت دولت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ۸۰ درصدی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۳

اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی به عنوان مانعی در مسیر سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. / دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای تسهیل در فرایند جذب سرمایه‌گذاران به کار گیرند.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز با بیان اینکه هم افزایی و تعامل دستگاه‌ها در جذب سرمایه گذار مد نظر قرار گیرد؛ تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا سقف ۶۰ تا ۸۰ درصد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در جلسه شورای معاونین افزود: اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی به عنوان مانعی در مسیر سرمایه گذاران به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت است؛ افزود: با توجه به ضرورت مدیریت منابع مالی تملک دارایی و تسریع در اتمام پروژه‌ها رویکرد دولت و مجلس شورای اسلامی مکانیزم اولویت بندی تخصیص پروژه‌هاست.

وی تصریح کرد: یکی از این شاخص‌ها اولویت بندی پروژه‌ها بر اساس درصد پیشرفت پروژه‌هاست؛ از این رو کلیه پروژه‌های ۶۰ تا ۸۰ درصد در استان باید نهایی شود.

مظفری با بیان اینکه سرمایه گذاری‌ها در این استان مبتنی بر طرح آمایش و نظام توسعه‌ای و منطقه‌ای است؛ خاطرنشان کرد: استانداری البرز و سیستم اجرایی در این استان، از سرمایه‌گذاران حمایت جدی داشته و کماکان تلاش‌ها برای جذب سرمایه ‌گذاران و پررنگ شدن بخش خصوصی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای تسهیل در فرایند جذب سرمایه گذاران به کار گیرند و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز قرار گیرد.

مظفری ابراز داشت: همه ما باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم تا آن‌ها مبلغان خوبی برای ایران و استان البرز باشند و دیگر سرمایه ‌گذاران را هم برای سرمایه‌گذاری در کشور و استان ما تشویق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز