خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۹۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه های بنیاد را به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تشریح کرد و از برگزاری ۱۶ عنوان برنامه، نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیمان رستمیان امروز دوشنبه ٩ بهمن‌ماه در نشست خبری که با موضوع تشریح برنامه‌های دهه فجر سال ١۴٠٢ برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور خانواده های این عزیزان و ارائه خدمت به آنها از جمله اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز است.

وی در ادامه در ارتباط با برنامه های دهه فجر بنیاد اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در زیرمجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به عنوان رئیس کمیته ایثارگران انتخاب شد که تعدادی از دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان در عضویت این مجموعه قرار دارد.

وی با تشریح برنامه ها افزود: برگزاری میهمانی لاله ها در گلزار شهیدان، گردهمایی ۱۵۰ راوی ایثار، همایش تشکل های شاهد و ایثارگر، حضور خانواده شهدا و ایثارگران در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای ادیان، یادواره شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشن و مسابقه در مدارس شاهد استان و برگزاری جشنواره آشپزی و شیرینی پزی در این مدارس از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

رستمیان با اشاره به برگزاری جشن های فرهنگی با پیوست ایثار و شهادت، گفت: برای مسیر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۲ هزار تصویر از ۵٣ شهید تهیه و توزیع خواهد شد. 

محمدرضا عالیانی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این نشست خبری با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان در بنیاد گفت: برگزاری مسابقات تنیس روی میز، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دارت، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و کوهپیمایی به همراه راه اندازی ۵ خط تیراندازی و دارت در استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۲۲۰ هزار سند الکترونیک از تصاویر روایت خاطرات، دست نوشته و وصیت شهدا جهت بهره برداری پژوهشگران از طرح سپاس نیز نام برد و گفت: این طرح بصورت ماهانه، دیدار با خانواده‌های شهدا انجام می‌شود. جهت دیدار و تهیه گزارش خبرنگاران از خانواده ایثارگران و شهیدان هماهنگی لازم با خانه مطبوعات استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز