خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد؛

درمان بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر در ۸ اردوگاه ماده ۱۶

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۵۱

استاندار البرز گفت: با راه اندازی اردوگاه های ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر، بسیاری از آسیب های اجتماعی و همچنین جرائمی همچون دزدی در استان کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از اردوگاه ماده ۱۶ ویژه بانوان و افتتاح ۷ سوله توانمندسازی و اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبود یافته که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت و سردار هداوند فرمانده فراجای استان در شهرستان چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در ابعاد مختلف اجتماعی با احساس مسئولیت ویژه وارد شده که یکی از این موارد جمع آوری، ساماندهی، درمان و توانمند سازی معتادان متجاهر است.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر پس از درمان نباید در جامعه رها شوند بلکه ضرورت دارد با توانمندسازی آنها بستر ورود به جامعه و بازگشت به آغوش خانواده فراهم شوند.

عبداللهی گفت: این افراد در مراکز که امروز افتتاح شد، مهارت های لازم را برای دستیابی به اشتغال، فرا می گیرند.

وی افزود: اکنون البرز ۸ اردوگاه ماده ۱۶ دارد که بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر را در خود جای داده و مورد ساماندهی و درمان قرار می دهد. 

استاندار البرز گفت: با راه اندازی این اردوگاه ها و جمع آوری معتادان متجاهر، بسیاری از آسیب های اجتماعی و همچنین جرائمی همچون دزدی در استان کاهش یافته است. 

وی افزود: درصدد هستیم با هدف تجمیع مراکز در یک نقطه، مجموعه ای بزرگ در استان برای جمع آوری، ساماندهی و توانمند سازی معتادان متجاهر راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز