خبرگزاری کار ایران

در کمیته امداد استان البرز انجام شد؛

کمک یک میلیارد و 459 میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۴۶

رئیس کمیته امداد امام (ره) محمدشهر گفت: نیکوکار مقیم خارج از کشور با حضور در منزل 44 مددجوی البرزی دارای وضع اضطرار، یک میلیارد و 459 میلیون تومان جهت هزینه درمان، خرید، ودیعه و اجاره مسکن، کمک هزینه دانشجویی و... اهداء کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله طاهری  با اشاره به اینکه حسین حاج غلام سریزدی، نیکوکار مقیم خارج از کشور همکاری 10 ساله با مجموعه کمیته امداد دارد گفت: این نیکوکار مقیم خارج از کشور با حضور در منزل 44 مددجوی البرزی دارای وضع اضطرار، یک میلیارد و 459 میلیون  تومان جهت هزینه درمان، خرید ، ودیعه  و اجاره مسکن، کمک هزینه دانشجویی... به این عزیزان کمک کرد.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر 6 حامی و خیر  مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد محمدشهر کمک می کنند اظهار داشت: هموطنان خارج از کشور در صورت تمایل به حمایت از فرزندان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد، مشخصات خود شامل کدملی، تاریخ تولد، شماره همراه(ایرانی)، آدرس ایمیل، نام کشور محل سکونت و تلفن تماس خارج از ایران را به شماره فضای مجازی 09378587918 ارسال کنند.

وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن 34878071 فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز