خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

دولت پرداخت یارانه نقدی به مردم را قطع کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۰

دولت حق تجسس در اموال دیگران را ندارد. / مطمئنا هرگونه پرداخت نقدی به مردم، تورم بالا در کشور را رقم خواهد زد.

ایلنا: دولت حق تجسس در اموال دیگران را ندارد.

به گزارش ایلنا در کرج، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان این مطلب در نشستی خبری که به مناسبت اولین سالگرد تاسیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز در این اتاق برگزار شد افزود: دولت اگر در بودجه امسال برای پایین آمدن نرخ تورم هدف گذاری کرده در اولین اقدام باید پرداخت یارانه نقدی به مردم را قطع کند.

رحیم بناملایی در ادامه تاکید کرد: مطمئنا هرگونه پرداخت نقدی به مردم، تورم بالا در کشور را رقم خواهد زد.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای کامل و صحیح قانون بهبود مستمر کسب و کار گفت: متاسفانه عدم ثبات مدیریت، به کشور و جامعه همواره لطمه زده است. اقتصاد یک کشور نیازمند ثبات است و تا زمانی که این امر محقق نشود هیچ برنامه ریزی را در کشور، به خصوص در حوزه اقتصادی، نمی‌توان به سرمنزل مقصود رساند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ما دولت تولید محور می‌خواهیم نه واردات محور اظهار داشت: اگر دولت واقعا به ایجاد اشتغال و توسعه روز افزون کشور می‌اندیشد باید حد یقفی برای واردات کشور در نظر داشته باشد و با بالا بردن تعرفه‌های داخلی برادری خود را برای تحقق این مهم ثابت کند.

نایب رئیس اتاق البرز در بخش دیگری با اشاره به این مطلب که درآمد در کشور ما به ریال است ولی هزینه‌ها به دلار گفت: متاسفانه به دلیل ضعف سیستم اقتصادی و معیوب کشور، نوسانات ارزی بر اقتصاد کشور ما به خصوص هزینه‌های تولیدکنندگان تاثیر مستقیم دارد، که به دلیل عدم تعادل و موازنه بین درآمد و هزینه، تولید در کشور ما همواره تهدید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز