خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

ضرورت پیوست فرهنگی و زیست‌محیطی در طرح‌های توسعه محور استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۸

در حال رایزنی برای اختصاص مکانی مناسب و درخور شأن استانداری البرز هستیم. / طی فراخوانی از کلیه طراحان دعوت به عمل آمده تا طرح‌های خود را بر ساخت نماد البرز ارائه دهند. / هیچ احدی نباید چوب چرخ دولت شود.

ایلنا: استاندار البرز، از انتقال ساختمان استانداری البرز به مکان مناسبی در استان خبر داد و گفت: در ساختمان جدید استانداری البرز نمادی از ایران زمین نیز جانمایی خواهد شد.
به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری در جریان تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری استان، که با حضور معاونان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرج، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع قابل توجهی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: استانداری البرز نیازمند مکانی در خور و مناسب نمایندگی عالی دولت در استان است.
وی عنوان کرد: در حال رایزنی برای اختصاص مکانی مناسب و درخور شأن استان هستیم.
استاندار البرز، همچنین بر ضرورت ساخت نمادی برای استان تأکید کرد و گفت: البرز هنوز نماد مشخصی ندارد، در این خصوص طی فراخوانی از کلیه طراحان دعوت به عمل آمده تا طراح‌های خود را بر ساخت نماد البرز ارائه دهند.
وی افزود: در ساخت نماد ایران کوچک، برند‌ها و شاخصه‌های سراسر کشور که معرف هر استان است در طرحی نمادین ساخته می‌شود و به طراحان بر‌تر نیز جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان البرز، در ادامه به عملکرد شبانه روزی دولت تدبیر و امید اشاره و پیرو برخی اظهار نظرهای مخالف با اهداف عالی دولت نیز تصریح کرد: رئیس جمهور محترم حسن روحانی و کابینه دولت یازدهم شبانه روزی در تلاش‌اند تا راهبردهای دولت تدبیر و امید را عملیاتی سازند.
وی افزود: در این خصوص نیز هیچ احدی نباید چوب چرخ عملکرد دولت شود.
استاندار البرز فعالیت‌های تیم مذاکره کننده را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: تیم مذاکره کننده همانند سربازان گمنام در تلاش بی‌وقفه هستند؛ حسن روحانی بیش از ۲۲ سال نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی کشور بودند، در هر تصمیمی از ایشان نظرخواهی می‌شود در این راستا باید همگام با دولت و در مسیر اهداف آن از هیچ همراهی کوتاهی نشود.
وی در ادامه همگان را به تأسی از قانون ملزم ساخت و تصریح کرد: همه موظف هستیم تا به قانون عمل کنیم، در این بین حتی قانون گذاران، قوای مقننه، مجریه و قضایه باید از قانون حمایت کنند، ولو نظرشان مغایر با قانون تصویب شده باشد.
سید طاهر طاهری در پایان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یکصد روزه و دیدار با کابینه دولت یازدهم، بر ضرورت پیوست فرهنگی و زیست محیطی در طرح‌های توسعه محور استان، تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز