خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار مردمی استاندار البرز با اهالی روستاهای اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۹۶

استاندار البرز با اهالی روستاهای شهرستان اشتهارد، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی امروز در دیدار با مردم روستاهای شهرستان اشتهارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه واکسیناسیون به صورت گسترده انجام شده و همچنین دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شود، دیدار های چهره به چهره با مردم را دوباره در دستور کار قرار دادیم.

وی با عنوان اینکه این دیدارها اطلاع رسانی شده و یک روستا برای حضور مردم اعلام می شود، گفت: دغدغه ها، مشکلات و مسائل مردم را از بطن جامعه جویا می شویم و این موارد را در خلال برنامه های کلان استان مد نظر قرار می دهیم.

استاندار البرز اضافه کرد: البته در این سفرها مدیران مربوطه نیز حاضر می شوند و موضوعات حوزه کاری خود را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهند.

وی گفت: اشتهارد یکی از شهرستان های کمتر برخوردار البرز محسوب می شود که با اشراف به این امر طی چند سال اخیر به گونه ای برنامه ریزی کردیم تا به لحاظ اعتباری مورد توجه ویژه قرار گرفته و زیرساخت های لازم ارتقا پیدا کند.

شهبازی افزود: اشتهارد در بخش های مختلف صنعتی و همچنین دامپروری جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و در این حوزه ها مولد محسوب می شود.

وی گفت: با ۵۹ تن از روستاییان اشتهارد دیدار کردیم و موضوعات آنها به فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز