خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر قزوین؛

اختصاص سبد کالای ویژه رمضان، سفره کارگران را رنگین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۴۵

چند سالی است که کارگران از سبد کالای ماه رمضان برخوردار نیستند اما در این دوره از ماه مبارک رمضان کارگران ازدولت می خواهند همانند کارمندان خود سبد کالای ویژه ماه رمضان برایشان تدارک ببیند.

دبیر خانه کارگر قزوین اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کارگران و بازنشستگان سراسر کشور از دولت انتظار دارند، سبد کالای ویژه ماه رمضان برای آنان اختصاص دهد.

«عید علی کریمی» با اعلام مطلب فوق به ایلنا گفت: چند سالی است که کارگران از سبد کالای ویژه ماه رمضان برخوردار نیستند اما در این دوره از ماه رمضان کارگران از دولت می‌خواهند همانند کارمندان خود سبد کالای ویژه این ماه را برایشان تدارک ببیند.

وی با بیان اینکه بدون شک دولت می‌داند که کارگران با دستمزد فعلی قادر به تهیه مواد غذایی مخصوصا در ماه رمضان نیستند افزود: از مسئولین کشور بویژه وزارت کار توقع می رود با تهیه اقلام مناسب و اهدای آن به کارگران سفره آنان را رنگین کنند.

کریمی با بیان اینکه کارگران همیشه از خدمات دولتی بی بهره هستند، افزود: دولت در سالهای اخیر با فرا رسیدن ماه رمضان جهت رفاه برخی اقشار جامعه کالای اساسی به صورت بلاعوض اختصاص داده است این در حالیست که کارگران تاکنون از این خدمات دولتی بی‌بهره بوده‌اند.

به گفته این فعال کارگری، با ادامه بحران در اغلب واحدهای تولیدی و فرارسیدن ماه رمضان، بسیار ضروری است که دولت سبد کالایی را که برای کارگران بمناسبت این ایام، در نظر بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز